-
Az Ön kosara üres!
Interneten (távollevők között) megkötött szerződés esetén.
1. Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: Szófa Star Center Kft
Székhely: 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Panaszkezelés cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. üzl.:F1. 15. M08.
Adószám: 26587303-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-333643
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-86114/2015.
Szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat:
Elektronikus levelezési cím: [email protected]
Telefonos elérhetőség: +36 30 883 33 90
Szállítási partner, partnerek megnevezése: Posta,
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 11-18 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-5 munkanap
Webáruház domain: butorpalota.hu
Tárhely szolgáltató: Bakonyi Péter e.v. Cím: 2000 Szentendre, Hamvas Béla út 3 [email protected] 30/395-80-
72
A feltüntet árak tájékoztató jellegűek! Visszaigazolás után válnak érvényessé!
A szerződés létrejötte, hatály, tárgya
1, A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló
igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus
visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti a Vásárló igénybejelentésének elfogadását.
A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail
üzenetet követően - a raktárkészlet és a beszállítói oldal ellenőrzése után a megrendelés
teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.
Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek,
amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg,
úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége
automatikusan megszűnik. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk
tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem
megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy
a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára
hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a
megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem
javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.
Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése
szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet
a Vásárló nyugtáz, vagy törölheti megrendelését elektronikus üzenetben.
A BútorPalota Bútoráruház mindent megtesz annak érdekében, hogy az Ön által megrendelt bútor
időben megérkezzen. A szállítási határidőt a gyártók tájékoztatása alapján adjuk meg, amely
átlagosan Kb. 3-6 hét.
Az esetleges beszállítói késésért, kártérítési fellelőséggel nem tartozunk.
Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges
napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét
nyugtázta (nem törli megrendelését).
A vevő megrendelés leadásával tudomásul veszi,hogy az Eladó a Vevő által megrendelt bútor
szállítási-gyártási határidejét egyoldalúan módosíthatja. A Vevő kijelenti, hogy a megrendeléskor
megadott adatai a valóságnak megfelelnek, és egyben tudomásul veszi, hogy valótlan adatok
megadása miatt felmerülő károkért, felelősséggel tartozik.
2, Jelen szerződés az általános szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képező megrendelésen
(szerződés túloldalán) megjelölt bútorokra vonatkozik. Amennyiben a jelen szerződés és a bútorról
kapott bármely leírás, ismertető tájékoztatás között eltérés van, úgy a jelen szerződésben foglaltak az
irányadóak. Bizonyos bútoroknál előfordulhat, hogy a gyártó a sorozatgyártásban valamilyen formai
vagy konstrukcióból változást vezet be. Az ilyen bútor szállítása nem jelent szerződésszegést,
amennyiben ezek nem jelentenek lényeges eltéréseket.
A megrendelés szabályai
3, A Vevő választása szerint a bútort az Eladó üzletben kiállított minta, vagy katalógusból színminta
alapján rendelheti meg. A vásárló tudomásul veszi, hogy az internetes oldalon megjelenő színek a
valóságtól eltérhetnek, kérje a kollégáink segítségét a szín pontosabb meghatározásához.
Amennyiben a Vevő a bútort színminta vagy kód alapján rendeli, úgy jelen szerződés aláírásával
igazolja, hogy a bútor típusát, színét, kódszámát, méretét, illetve a kárpit színét, kódszámát
ellenőrizte,és azt elfogadta. A Vevő a szerződés aláírásával egyidejűleg köteles a teljes vételár
legalább 30%-át az eladó részére előlegként készpénzben vagy bankkártyával, illetve átutalással
megfizetni. A Vevő a megrendelés aláírásával tudomásul veszi, hogy az általa megfizetett előleg teljes
összege, amennyiben a Vevő a megrendeléstől eláll bánatpénzként az Eladót illeti meg. A hátralévő
vételárhátralékot a Vevő az Eladó (4. pont szerinti) értesítéstől számított legkésőbb 10 napon belül-
személyesen az üzletben köteles megfizetni.
A webáruházban leadott megrendelések, minden esetben, a bruttó vételár 30%-ának megfelelő
előleg befizetésével válnak érvényessé, üzletünk visszaigazolása után.
A teljesítés módja és alakisága
4, Az Eladó akkor teljesítette a szerződést, amikor a bútort a szerződésnek és a jogszabályi
előírásoknak megfelelően az átadásra előkészítette és erről a vevőt igazolható módon értesítette. Az
áru megérkezéséről történt értesítés szóban és/vagy írásban, azaz telefonon és/vagy ajánlott levél
formában történhet. Amennyiben a Vevő a bútort átvette, úgy a szerződés mindenképpen
teljesítettnek tekinthető az Eladó részéről. Amennyiben a Vevő a bútor átvétele előtt az értesítési
címét bármely okból megváltoztatja, úgy köteles a címváltoztatásról az Eladót tájékoztatni.
Amennyiben a Vevő ezt elmulasztja, viseli annak kockázatát, hogy az Eladó értesítését nem, vagy
késedelmesen kapja meg. Az Eladó jognyilatkozatai a Vevővel szemben megtörténtnek számítanak,
ha azokat az Eladó a Vevő utoljára megadott címére megküldte.
Átadás-Átvétel
5.1, Az átadás-átvétel a Vevő értesítését követő 10 munkanapon belül történik az Eladó telephelyén
vagy igény esetén- külön díjazás ellenében- házhoz szállítással. Az Eladó, amennyiben azt a Vevő
kéri, külön ellenértékért vállalja a bútor Vevő részére történő házhoz szállítását és összeszerelését. A
szállítás és az összeszerelés feltételeiről és díjáról a felek külön állapodnak meg. Eladó a kiszállítási
díjon felül emeletenként (lifttől függetlenül) pótdíjat számol fel. A szerelési díj a termék eredeti
vételárának a 15%-a.
5.2, Az átadás-átvétel feltétele, hogy a Vevő a vételárhátralékot- vagy az üzletben személyesen, vagy
átutalásos formában az átadás-átvétel előtt – maradéktalanul megfizette. Amennyiben a 3
munkanapos határidő eseménytelenül telik és a Vevő a bútort nem veszi át, és nem fizeti ki, úgy az
Eladó jogosult a szerződéstől elállni és a bútort értékesíteni, illetve a befizetett előleget megtartani.
Amennyiben a bútort a Vevő késedelmesen veszi át, úgy Eladó a késedelem időtartamára a
mindenkori késedelmi kamat mellett jogosult napi 1500Ft+Áfa tárolási költség felszámítására, melyet a
Vevő legkésőbb az átadás-átvételkor köteles a vételárhátralékkal egyidejűleg az Eladó részére
megfizetni.
5.3, A bútor átvételénél a Vevő köteles megvizsgálni, hogy a bútor megfelel-e a megrendelésének. E
körben a Vevő köteles ellenőrizni a bútor épségét, a csomagoló dobozok telítettségét, a vitrin és
üvegalkatrészeket. ( Vevő tudomásul veszi, hogy az átvétel után eltörött üvegelemeket az Eladó csak
térítés ellenében tudja pótolni!) Amennyiben a bútor megfelel a megrendelésnek, úgy ezt a vevő a
bútor átvételekor köteles aláírásával igazolni. A Vevő köteles a bútor felismerhető hibáit azonnal, de
legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két napon belül írásban kifogásolni, ellenkező esetben az
átvétel igazolásával a Vevő az Eladó szerződésszerű teljesítését igazolja.
Kárveszély
6, A bútor átadásával, vagy az 5. pontban meghatározott átvételi határidő eredménytelen elteltével
egyidejűleg a kárveszély a Vevőre száll át.
Fizetési feltételek
7, A Vevő fizetésit először a költségekre, azután a kamatokra és végül a tőkére kell elszámolni. A
Vevő a szerződést csak akkor teljesítette, ha a vételár, valamennyi költséggel és a kamattal együtt
befolyt az Eladóhoz. A Vevőnek nincs joga a vételártartozását ellenkövetelések beszámításával
kiegyenlíteni, kivéve azokat, melyeket az Eladó elismert vagy a bíróság jogerősen megállapított.
Bankkártyával történő fizetés esetén a Vevő- az Eladó kérésére- köteles személyazonosságát
megfelelő módon igazolni. Amennyiben a Vevő az Eladó ezen kérésének nem tesz eleget, úgy az
Eladó nem köteles teljesítést elfogadni és jogosult a szerződéstől elállni, továbbá kárának
megtérítését követelni.
A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek.
A webáruház elektronikus számlát állít ki a vásárlás kiegyenlítésekor. Amennyiben a Vásárló
az [email protected] e-mail címre írásban jelzi, hogy az elektronikus számla
befogadását nem vállalja, így papír alapú számlát állítunk ki.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem
tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Tulajdonjog fenntartása
8, Abban az esetben, ha a bútor átadására a teljes vételár kifizetése előtt kerül(ne) sor , a bútor a
teljes vételár és valamennyi költség Vevő általi megfizetéséig az Eladó tulajdonában marad. A
tulajdonjog fenntartásával eladott bútor felett a Vevő semmilyen módon nem rendelkezhet. A Vevő
köteles az Eladót azonnal értesíteni, amennyiben harmadik személy az ilyen bútorra bármilyen igényt
érvényesít. (pl: végrehajtás, zálogba vagy birtokbavétel stb.)
Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
9, Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Kérjük, jól fontolja meg döntését, mert a bútorok elemes rendelése, és a nagyszámú
szövetmintából való választás miatt az Ön igényei szerint legyártott bútor egyedinek
minősülhet. Az on-line vásárlásra vonatkozó visszavásárlási kötelezettség az egyedi
termékekre nem vonatkozik!
Ha a lemondás a kiszállítást követően történik, a bútor oda-vissza történő szállítási költsége
szintén a Megrendelőt terheli. Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától
számított 14 nap. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát
tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton
küldött levél útján) az alábbi címre: Posta cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. üzl.:F1.
14. J14..E-mail: [email protected] Telefon: +36 30 883 33 90 Ön határidőben gyakorolja
elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási
nyilatkozatát. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-
ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
10, Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának
kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék vételárát A visszatérítés során az
eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön
más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód
alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig
visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a
kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan
késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi
a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható
felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat
miatt következett be.
Visszaküldés politika
A butorpalota.hu-nál webáruházban vásárolt bútort a vásárlás napjától számított 14 napon belül,
bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, teljesen ingyen, és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát,
akkor is, ha a terméket kifogástalan állapotban vette át.
A kérésünk csupán annyi, hogy a bútor nem lehet összeszerelve, és eredeti csomagolásban kell
lennie.
Kérjük, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat:
A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A
terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag nem
sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.
A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével,
minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már
összeszereltek.
Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az
elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag
segítségével.
Amennyiben a bútort áruhitellel vásárolta, nem tudja visszaküldeni nekünk, csupán a kiszállításkor
utasíthatja vissza az átvételt. Kérjük, figyelmesen vizsgálja meg bútorát, és csak akkor írja alá az
áruhitel szerződést, ha a termék megfelel az elvárásainak.
Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben
a [email protected] címre, vagy hívja a +36 30 883 33 90 telefonszámot.
Ebben az időszakban adjuk meg Önnek a lehetőséget, hogy megnézze, kipróbálja a terméket,
ahogy egy valódi üzletben tenné. Mihelyt használatba veszi a terméket, a próbaidő lejár.
Az Ön érdekében javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomag tartalmát rögtön az átvétel után. Ha
megrongált vagy hiányos állapotban találja, kérjük, értesítsen úgy, hogy kapcsolatba lép
ügyfélszolgálatunk munkatársaival. Ha elégedetlen a termékkel, akkor is lehetséges a termék
visszaváltása.
Ugyanez érvényes a kiárusításokra és a leszállított árú termékekre.
Visszaválthatja a terméket,
ha:
1. A csomag tartalma teljes
2. A termék eredeti csomagolásban és az eredeti állapotában van.
Ha vissza szeretné küldeni a terméket (vagy annak egy részét), erről a szándékáról értesítenie kell
ügyfélszolgálatunkat az átvételt követő 14 napon belül. Amint a bútor visszaérkezik hozzánk, és
megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 14 napon belül
visszautaljuk a termék vételárát az Ön által megadott bankszámlára.
E-mail:[email protected]
Az értesítés után megkapja tőlünk a visszaküldéssel kapcsolatos információkat.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci
mozgások, ingadozásoktól függ.
• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi
kérésének megfelelően került előállításra.
• Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
• Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
• Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
• Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza, (ide tartoznak
pl. a matracok, párnák, takarók, ágyneműk, stb).
Szavatosság és jótállás
11, A Vevőt az Eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági, illetve- amennyiben
a Vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján fogyasztónak minősül- jótállási jogok, amelyeket
számára a Ptk. , illetve bruttó 10.000.- Ft-ot meghaladó bútorvásárlás esetén a jótállás időtartama a
teljesítéstől számított egy év az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
151/2003. (IX.22) Korm. rendelet lehetővé tesznek. A Vevő szavatossági, illetve jótállási igényeit
kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy
bemutatása esetén érvényesítheti. Az Eladó mentesülhet a Vevő szerződéstől való elállásra vagy
megfelelő árcsökkenésre vonatkozó igényétől, ha a hibás dolgot megfelelő határidőn belül hibátlanra
cseréli ki. Továbbá Eladó mentesülhet a Vevő megfelelő árcsökkenésre vonatkozó igényétől, ha
megfelelő határidőn belül a Vevő számára elfogadható módon a dolgot kijavítani, vagy a hiányzó
dolgot pótolja. A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek
vissza, hogy:
a bútort nem rendeltetésszerűen használták, nem tartották be a bútorkezelési-, használati-, illetve
karbantartási-utasítását,
a szükséges javításokat nem, vagy nem a kijelölt szakszervizben végezték el,
a bútort átalakították, megváltoztatták
valamilyen alkatrész (szövet stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,
a Vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének,
a házhozszállítást nem az Eladó alkalmazottjai-megbízottjai végezték (a Vevő által eszközölt szállítás
közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy
összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben a Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült
elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor)
Jogorvoslattal élhet
Panasszal élhet ügyfelünk, közvetlen az Ügyfélszolgálatnál ahol a rendelési azonosító
megadása mellet, kérjük részletezze kifogásait.
Ügyfélszolgálat: Szófa Star Center Kft
Posta cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. üzl.:F1. 15. M08.
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 30 883 33 90 (munkanapokon 10-18 óráig)
Budapesti Békéltető Testülethez
Posta cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail: [email protected]
Teleon: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186
Békeltető testületek megyénként
Járási hivatalok
A fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi
bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben,
országos hatáskörrel.
Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók az illetékes járási hivatalok
elérhetőségei:
http://jarasinfo.gov.hu/
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
12. Adatkezelési nyilatkozat
A butorpalota.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Szófa Star Center Kft.kezeli. Az adatok
megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a
megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól
elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi
CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és
sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű
adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott
szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a Vatera futár. megismerheti a
csomag kézbesítéséhez.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez / regisztrációhoz szükséges – megadandó adatok
• név
• e-mail cím
• telefonszám
• irányítószám
• település
• utca, házszám
• emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és
szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok
kerülnek rögzítésre - tárolásra:
• eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota,
megrendelt termékek listája)
• kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett
kedvencek közé termékeket)
• regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és
szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok
• név
• e-mail cím
Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás
kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után amegadott e-mail címre a
rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve
erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek
küldéséhez. A megadott adatokat a Szófa Star Center Kft bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél
számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a
leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A
levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím
és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő
adat törlési igény esetén, 3 munkanapon belül. A Szófa Star Center Kft által küldött hírlevelek tartalma
tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott
adatokat harmadik fél részére a Szófa Star Center Kft nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem
kézbesíti a megadott e-mail címre.
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP
cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Szófa Star Center Kft kizárólag jogilag hitelesen
indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Szófa Star Center Kft által használt
statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a
http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné
engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont).
Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben,vagy egyáltalán nem
használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó
böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül
tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító.A cookie-ban tárolt
munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját
böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szófa Star Center Kft. a megrendelés teljesítéséhez
használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből
készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra
kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5év). Adatai törlését, módosítását
bármikor kérheti írásban az ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény
beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a
megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati
elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása
A Vevő- amennyiben a Ptk. vonatkozó jogszabályai alapján fogyasztónak minősül- szavatossági
igényeit a teljesítéstől számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesíteni, így különösen, ha a
hiba jellegénél fogva nem volt felismerhető, a vevő szavatossági igényét a teljesítés időpontjától
számított 3 éven belül érvényesítheti.. Az illetékességi terület minden esetben a PKKB Pesti Központi
Kerületi Bíróság.
Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet;
a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII.
törvény (Fttv.)
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm.
rendelet
a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes
szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.
a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK
irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet
A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hu linken.